Selvom Web2Media og High on Life nu har samarbejdet i godt syv år, kan vi stadig lære meget om hinandens verdener. Vi har derfor inviteret Mads Bo fra High on Life i køkkenet til en snak om smoothies og digital markedsføring – og hvad de to ting har til fælles.
Mads Bo fra High on Life arbejder til daglig med sundhed gennem juicer og smoothies.
Allan Jørgensen arbejder med rådgivning om digital markedsføring som direktør hos Web2Media.
Vi har udfordret Allan til at drage paralleller mellem smoothies og digital markedsføring.
Se med her, om det lykkes:
Rødbeder er ligesom Facebook
(Trommehvirvel.....)
Det lykkedes Allan at lave en hel stribe af sammenligninger mellem smoothies og digital markedsføring.
Hvem kunne eksempelvis have forestillet sig, at ingefær kunne sammenlignes med at tilpasse sit nyhedsbrev, så man får brugeren til at gøre det, man ønsker?
Eller at væsken i en smoothie svarer til rådgivningen, der binder hele strategien for virksomhedens online markedsføring sammen?
Eller at rødbede og farven rød kan sammenlignes med Facebook og Instagram, fordi det er vigtigt, at det hele ser godt ud?
Du kan se det hele i videoen.
Gennemtestet som en smoothie
Hos Web2Media vil vi gerne give rådgivning og lave strategier, som vores kunder kan relatere til.
Vise, at vores verden ikke er hokuspokus, men faktisk meget nede på jorden og baseret på gennemtestede opskrifter til at skabe den optimale smagsoplevelse.
Ligesom at lave en smoothie.