Redigeret marts 2024
Vi er stolte af at kunne fortælle, at vi endnu en gang er blevet Google Premier Partner. Men hvad betyder det rent faktisk for dig? Hvilke fordele får du ved at vælge en samarbejdspartner, som er Google Premier Partner?
Hvad vil det sige at være Google Premier Partner?
Reelt set betyder det, at vi er en af de øverste 3 % af Danmarks mest effektive Google partnere. Der er forskellige faktorer, som bestemmer, om hvorvidt man kan opnå det status, såsom fx kundevækst, kundefastholdelse, produktdiversificering og årligt annonceringsforbrug.
Men hvad er fordelen for dig?
Udover Google Premier Partner-badget er et bevis for vores ekspertise, så er der en lang række muligheder, som du som kunde også kan høste fordele af. Med partnerskabet kan du nemlig via os få adgang til:
- Betaversioner af produkter.
- Nyeste indsigter – det betyder, du kan være på forkant med ændringer i forbrugeradfærd og brancherelaterede tendenser.
- Kampagnetilbud – mulighed for at give nye annoncører et beløb, som de kan bruge på deres nye kampagner.
- Mulighed for at deltage i en række brancheevents med bl.a. Google-eksperter, andre Premier Partnere og andre relevante interessenter i den digitale branche.
- Adgang til en række værktøjer, funktioner og indsigter fra Google.
- Tilpassede anbefalinger skræddersyet til kundens Google Ads konto.
Et partnerskab som Premier Partner med Google er altså et partnerskab, som hjælper os med at skabe succes for dig som kunde. Det er et partnerskab, der åbner op for en lang række fordele, som vi som bureau kan benytte os af i vores stræben efter at løfte din virksomhed til nye højder.
Læs casen om, hvordan et succesfuldt samarbejde mellem DK Company Web2Media førte til en førsteplads i kategorien International Growth ved Google Premier Partner Awards 2022.