For femte år i træk er vi de stolte modtagere af Børsens Gazelle. I en tid med mærkbare udfordringer føles det som et særligt stort skulderklap, og det gør os ekstra stolte, da det for os bliver et symbol på, at vores tætte samarbejde med vores kunder giver gode resultater for både dem og os. Vores resultater afspejler nemlig i meget stort omfang, hvordan vi vækster vores kunders forretning.
Vores kunders succes er også vores succes
Selvom det ikke er første gang, gør det os ikke mindre glade for at blive kåret som Børsen Gazelle – snarere tvært imod, er vi endnu mere stolte over at modtage en Gazelle i år, som et udtryk for at vi, til trods for udviklingen i markedet, forstår at udvikle på vores kunders forretning og deres marketing-setup.
”At vinde en Gazelle i år har uden tvivl en særlig stor betydning for os, da vi befinder os i en udfordrende tid. Det, at vores kunder fremhæver os for både proaktivitet og for hele tiden at finde smartere og mere effektive måder at gøre tingene på – det gør os faktisk endnu mere glade og stolte end en Gazelle. For det fedeste er nemlig, at tingene, både for vores kunder og for os selv, i den her skøre tid hænger sammen.”
Rasmus Terp, partner og administrerende direktør
Hvad kræver det at blive nomineret til en Børsen Gazelle?
Hvert år uddeler Børsen deres Gazelle til virksomheder. For at blive kåret som Børsen Gazelle skal man opfylde seks kriterier. Selv skriver Børsen om deres Gazeller, at de skal ses som en motor i samfundet, der skal være med til at drive jobskabelse, udstråle optimisme og kreativitet i Danmark. De seks kriterier har været de samme, siden de første gazeller blev uddelt i 1995, og er følgende:
- Vækst i nettoomsætning/bruttoresultat
- Minimum fire regskaber er offentliggjorte
- Krav til virksomhedsform
- Sammenlignelighed i tal for de sidste fire år
- Driftsresultat – det samlede resultat over de sidste fire år skal være positivt
- Vækst i nettoomsætning skal være positiv i alle fire år og minimum en fordobling.
’The Web2Media way of working'
Vi tilstræber altid at effektivere vores marketingindsatser – både når vi taler om budget til spend, men også til de timer, vi bruger til rådgivning, håndtering og optimering. I praksis betyder det, at den læring vi skaber sammen med en kunde, er viden som vi så vidt muligt forsøger at overføre til andre kunder.
Vi betragter marketing som en helhed og kigger således ind i, hvordan den enkelte kundes forretning er skruet sammen og forretningsmålsætninger for vores kunde. På den måde kan vi på den mest succesfulde måde hjælpe med at skabe rammen for, hvordan dine marketingmålsætninger og din marketingindsats bør sammensættes. Vi er nemlig ikke bange for at udfordre på en positiv måde og sætter en ære i at synliggøre, hvor, vi mener, det største potentiale kan udnyttes.
Har du brug for sparring til at kigge på din forretning, dine marketingmålsætninger og/eller marketingindsats? Så tøv endelig ikke med at række ud efter os.