Opnå effektiv og professionel markedsføring med LinkedIn
I mange år har Facebook været nummer ét i forhold til antallet af daglige brugere. Det er de også fortsat. Men det er stadig vigtigt, at du overvejer hvert medie nøje, så du finder ud af, hvordan du udnytter dem i din SoMe-strategi. Der er nemlig mange andre store spillere på markedet end bare Facebook, og dem skal du bestemt ikke undervurdere, når du skal lægge din digitale strategi.
Det er bl.a. her LinkedIn kommer ind i billedet. De seneste år har der været markant fremgang i antallet af brugere på LinkedIn, og der er efterhånden flere og flere brugere, der benytter sig af mediet på daglig basis. Derfor er det også blevet en vigtig platform til online synlighed, især når du vil henvende dig til et mere professionelt miljø.
Hvad er LinkedIn-annoncering?
LinkedIn er et effektivt medie til først og fremmest at øge kendskabet til din virksomhed. Men det er også et effektivt medie til at indsamle leads og i sidste ende øge antallet af kunder. Ved annoncering på LinkedIn åbnes der op for mange muligheder, og du kan opnå flotte resultater, hvis du ved, hvordan det skal gøres. Og det gør vi.
Med LinkedIn-annoncering er der flere forskellige annoncetyper, men fælles for alle er, at man nemt kan vælge målgruppe for annoncerne. Det er her LinkedIn virkelig bliver interessant, fordi brugerne har oplyst mange informationer om sig selv. Det er alt sammen noget, som du kan og bør benytte dig af, når du starter dine annonceringsindsatser.
For at sikre at du bruger dine annoncekroner ordentligt, så skal du have lagt en klar strategi. Det betyder, at du fra start har styr på målet med kampagnen, så du ved, hvilken retning du skal gå i. Du skal samtidig overveje hvilket budskab, du gerne vil kommunikere, samt hvem du gerne vil ramme med det budskab. Derudover er det også en god idé, at du har overvejet forskellige variationer, da du har mulighed for at splitteste, og på den måde finde frem til den mest effektive kampagne. Hos Web2Media hjælper vi dig med at lægge den rette strategi, opsætte kampagnerne og rapportere på resultaterne løbende.
Vi hjælper dig med at annoncere effektivt på LinkedIn
Hos Web2Media kan vi hjælpe og rådgive omkring LinkedIn-annoncering. Vi fungerer som dine sparringspartnere, uanset om du foretrækker at stå for det meste selv eller vælger at lade os stå for alt. Vi kan hjælpe dig hele vejen i forhold til at sætte kampagnerne op, optimere samt rapportere på dem løbende.
Vores specialister i huset har mange års erfaring med at rådgivning om og opsætning af annoncering på LinkedIn. Du kan være sikker på, at dine annoncekroner bliver brugt dér, hvor det har størst effekt. Vi har samtidig også en masse viden om, hvad der virker inden for forskellige brancher, samt hvilke kampagnetyper du skal fokusere på. Vi kan også rådgive dig, hvis du gerne vil kombinere de forskellige muligheder, der findes. Det kunne eksempelvis være Facebook-annoncering eller Instagram-annoncering, hvor du også kan opnå stor succes alt afhængig af dit produkt eller service.
Vi vil gerne hjælpe dig i mål med din LinkedIn-annoncering og sørge for, at du får mest muligt ud af dit marketing-budget. Du kan roligt lægge alt over til os, og stole på, at vi altid har dine forretningsmål for øje. Vi fokuserer meget på at rapportere løbende, så vi ved, hvornår vi skal skrue på hvilke knapper og dermed sikre, at intet går til spilde. Uanset hvad dine mål er, så kan du sammen med os skabe resultater for din virksomhed, som i sidste ende kan ses på bundlinjen.
Skal vi tage en snak om LinkedIn-annoncering?
Vores specialister har mange års erfaring med LinkedIn-annoncering lige fra opsætning og optimering til rapportering. Mangler du at finde ud af, hvad der er den rette strategi for din virksomhed?
Så tag fat i os og få en uforpligtende snak om LinkedIn-annoncering.