Tænk annoncering på Instagram ind i din online-strategi
Over en tredjedel af danskerne er på Instagram, og derfor er det en oplagt kanal til annoncering for mange virksomheder. Har du en webshop, er det oplagt at lave annoncering for dine produkter med lækre billeder og videoer.
Selvom man kan annoncere automatisk på Instagram gennem annoncekontoen, så betyder det langt fra, at det er optimalt blot at bruge det samme indhold på tværs af platformene og formaterne. Du får nemlig allermest ud af at versionere dine annoncer specifikt til den enkelte annonceplacering. På den måde får du det optimale ud af dine annoncekroner.
Hos Web2Media tager vi ejerskab og ansvar for succesen af din markedsføring gennem annoncering på Instagram. Vi følger udviklingen og er opdateret på best practice, så du kommer i mål med dine kampagner.
Hvad er Instagram-annoncering hos Web2Media?
Instagram-annoncering foregår ligesom på Facebook. Når du opsætter en kampagne for din virksomhed gennem Facebook, vil du automatisk også få vist din annonce på Instagram. Der er flere muligheder for placeringer af annoncer på Instagram. Der er f.eks. i feedet, stories eller reels. Hvilken placering man bør vælge afhænger af, hvordan annoncen er lavet, og hvilket format det er i.
Vores specialister kender best practice, og de ved præcis, hvordan du skal annoncere på Instagram for at få det optimale ud af dine annoncekroner, tiltrække besøgende til din hjemmeside og i sidste ende øge dit salg. Der er nemlig flere muligheder for at skræddersy indholdet til de forskellige placeringer på Instagram, og på den måde kan du annoncere optimalt i forhold til din virksomhed og dine forretningsmæssige mål. Med en gennemtænkt og veludført strategi kan vi sammen få dine kampagner på Instagram til at performe optimalt.
Vores specialister giver råd til den gode Instagram-annonce
Vores specialister har meget erfaring med Instagram-annoncering, og du kan få rigtig mange råd i forhold til, hvordan du opnår en god og effektiv Instagram-annonce.
Der er nemlig flere forskellige ting, du skal overveje, når du vælger at annoncere på Instagram. I hvert fald hvis du vil være sikker på at få mest muligt ud af dit budget.
Vi kan få dig i mål med din Instagram-annoncering
Hos Web2Media står vores team af Instagram- og SoMe-specialister klar til at hjælpe dig med at øge din awareness og dit salg. Vi står for den indledende plan og strategi. Derefter fører vi planen ud i livet, opsætter annoncerne, følger løbende med i, om vi når det opsatte mål. Du får løbende rapportering om fremskridtene i forhold til din markedsføring. Vi garanterer veltænkte tiltag, der gør en stor forskel for din virksomhed. Vi lever efter, at en idé er værdiløs, indtil vi får den ud at leve sammen med dig.
Hos Web2Media har vi specielt fokus på det visuelle i form af foto og video, fordi vi ved, at det har en langt større effekt end tekst, når vi arbejder med markedsføring. Dette gælder især på Instagram.
Vi tænker hele tragten på sociale medier
Mange virksomheder tænker strategi og kampagner på sociale medier som blot topfunnel. At de blot skal lave nogle opslag og være til stede. Men i dag kan vi med fordel bruge både Facebook, Instagram, YouTube og LinkedIn til at være til stede på tværs af hele tragten. Vi lægger en SoMe-strategi, der tager højde for, hvad netop din virksomhed har mest brug for lige nu.
Uanset om du har brug for brand awareness, trafik til din hjemmeside eller salg og leadgenering - så lægger vi en strategi og eksekverer den. Vi garanterer, at du i samarbejde med os vil se overvældende resultater med en gennemtænkt strategi og stærk eksekvering på baggrund af mange års erfaring og know how.
Skal vi tage en snak om Instagram-annoncering?
Vores specialister har meget erfaring med Instagram-annoncering, og de kan rådgive dig om den rette strategi for din virksomhed. Er du i tvivl om det potentiale, der ligger i Instagram-annoncering?
Så tag fat i os og få en uforpligtende snak om, hvordan du annoncere bedst muligt på Instagram.