Få det maksimale ud af HubSpot
Uanset om du er ny i HubSpot, eller om du allerede er en erfaren bruger, er vi sikre på, at vi kan hjælpe dig med at få mere ud af systemet. Vi har mere end fem års erfaring med implementering og drift af HubSpot på tværs af marketing, salg og service, og er overbeviste om, at denne erfaring vil kunne gavne dig og din virksomhed.
Hos Web2Media kan vi blandt andet hjælpe dig med:
- Strategi og planlægning
- Implementering af HubSpot på tværs af afdelinger
- Træning og oplæring i systemet
- Løbende drift og optimeringer af daglige processer
Brugervenligt CRM-system
HubSpot CRM hjælper dig med at automatisere det daglige arbejde, samle flere informationer om dine salgsemner og i sidste ende lukke flere salg.
Stærk Marketing platform
HubSpots Marketing platform er en kraftfuld marketingmotor, som giver de værktøjer, du skal bruge til at binde dine marketingaktiviteter sammen og derved konvertere mere trafik til leads og flere leads til kunder.
Veldokumenteret, god service
HubSpot er utrolig godt dokumenteret og giver dig mulighed for selv at lære systemet at kende. Herudover kan man ofte få svar fra deres support inden for fem minutter.
Hør hvad vores kunder siger
"Hos Autobasen har integrationen af HubSpot betydet, at vi har fået sat struktur på vores indkomne leads og hele arbejdsprocessen omkring dem. Alt vores data og dialog med kunden er samlet ét sted, hvilket skaber overblik, samt sikrer, at der ikke er potentielle kunder, som falder mellem to stole. Vi har fået automatiseret en masse processer, som før var manuelle, hvilket har sparret os for en masse tid og færre menneskelige fejl.
Vores samarbejde med Web2Media er eminent. De ved alt om HubSpot, følger altid op og kommer med anbefalinger. Jeg kan varmt anbefale Web2Media til alle, der står og skal vælge en samarbejdspartner."
Mohammed Alawie, indehaver af Autobasen
"Vores samarbejde med Web2Media og integreringen af HubSpot har betydet, at store dele af vores omsætning kommer fra e-mail marketing. Web2Media og HubSpot er derfor helt afgørende for vores fortsatte vækst. Det helt banebrydende for os har været segmenteringsmulighederne i HubSpot, som har åbnet op for en helt ny måde at kommunikere med vores kunder, leads og kontakter på, og har sikret, at vi kun har sendt e-mails til dem, der er relevante.
Web2Media sætter struktur på vores leadopsamling og automatiske flows, giver løbende sparring og kan altid løse vores problemstillinger, der opstår undervejs i vores daglige drift. Mangler du en stabil samarbejdspartner, der ved alt om HubSpot og generel online markedsføring, kan jeg varmt anbefale Web2Media."
Mark Kramer, Marketingchef hos Supervin.dk
"Med HubSpot er vores kommunikation, nyhedsbreve og landingssider samlet ét sted. Det betyder, at vi kan styre, optimere og tracke vores indhold på samme platform. Det er praktisk, og det gør samarbejdet på tværs af vores teams og afdelinger lettere. Det er desuden af stor betydning, at HubSpot kan integreres med mange af vores øvrige systemer, som f.eks. Microsoft Dynamics, da det resulterer i bedre og smartere processer på tværs af systemer. Nævnelsesværdigt er selvfølgelig også brugervenligheden af HubSpot - den er guld værd.
Web2Media er ikke bare vores implementeringspartner, men også vores faglige og tekniske sparringspartner. De ved, hvad og hvornår noget skal prioriteres. Med Web2Medias løbende hjælp og sparring er vi sikret, at vi hele tiden er foran rent digitalt.
Mangler du, eller kender du nogen, der står og skal bruge et nyt Marketing Automation system, kan jeg varmt anbefale Web2Media som sparringspartner."
Rasmus Frost Hansen, Marketing Automation Specialist hos Lantmännen Unibake
Hvad er fordelene ved HubSpot?
Platformen indeholder et hav af online værktøjer, der kan optimere din markedsføring og dit salg.
Fordelen ved at bruge HubSpot er de effektive værktøjer, som din Marketingafdeling kan arbejde med, når de skal indsamle og reagere på data.
Du har mulighed for at måle både kvantiteten og kvaliteten af dine marketingaktiviteter på hele kunderejsen.
Læs de forskellige fordele her.
En platform, der indsamler data om dine kunder
Det meste af, hvad en bruger foretager sig på din hjemmeside, bliver monitoreret og gemt. Men hvordan kan den data komme dig til gode?
Med værktøjerne har du mulighed for at målrette kommunikationen til dine kunder, når de har brug for det - f.eks. ved at inddele indholdet efter forskellige brugeres interesseområder og data.
Ved at personaliserer dit content styrker du relationen mellem din virksomhed og dine kunder, fordi du inspirerer, informerer og besvarer spørgsmål, når kunden har brug for det.
En platform, der samler din e-mailmarketing, blogs og sociale medier m.m. på ét sted
Undgå at overse kommunikation fra en kunde, og hold samtidig styr på dit content reach.
Med dette marketing automation-system ved du altid om dine e-mails, blogs og sociale medier er opdateret, relevante og performer efter dine mål.
Samtidig kan du automatisere en stor del af din "lead generation funnel", før du sender leads videre til din salgsafdeling.
En platform, der styrker kommunikationen mellem salg og marketing
Platformen skaber synergi mellem salg og marketing (smarketing) ved at samle alle værktøjer, du har brug for til salg og marketing (CRM, CMS, SEO, SoMe og salgsstyring).
Ved at samle alt ét sted kan du se sammenhænge og eventuelle mangler, der ikke er lette at få øje på, når data er spredt over flere marketingsystemer.
Ved at skabe automatiske workflows sikrer du, at der altid sendes opfølgende e-mails ud til dine kunder. Ingen bliver nedprioriteret, og du glemmer aldrig at følge op på dine leads. Det giver dig samtidig mulighed for at arbejde med:
- At automatisere leadhåndtering
- At arbejde med leadnurturing
- At optimere leadscoring
Fordele
Leadtracking
Content management
Smarketing
Web2Media er certificeret HubSpot platinum-partner
Hos Web2Media er vi stolte af at være HubSpot platinum-partner - en certificering vi har erhvervet os via bred viden om platformen og en stor kundeportefølje. Derudover har vi bundsolid erfaring med implementering og integrationer og har sat platformen op for adskillige kunder af varierende størrelse.
Bag ved den fine titel finder du et dedikeret marketing automation-team, der er specialister i HubSpot, og som både kan lægge din forretnings- og marketingstrategi samt udvikle, implementere og drifte platformen.
Ønsker du et andet marketing automation-system, har vi også dedikerede specialister i Agillic og ActiveCampaign.
Gratis sparring med Rasmus
Har du brug for endnu mere viden om HubSpot, og hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed?
Hos Web2Media brænder vi for at dele ud af alt vores viden om HubSpot og succesfuld marketing automation.
Klik på nedenstående knap og book en times gratis sparring med vores direktør, Rasmus Terp.
Skal vi tales ved om HubSpot?
Har du brug for sparring, inspiration eller afklaring, i forhold til om HubSpot er det rigtige marketing automation-system for din virksomhed?
Så tag fat i os og få en uforpligtende snak om HubSpots muligheder og begrænsninger.
Ofte stillede spørgsmål om HubSpot
HubSpot er en komplet inbound marketing automation-platform, som er skræddersyet til at sætte turbo på din marketingindsats og leadgenerering, så du kan opnå succes med at konvertere og kvalificere dine leads til kunder gennem værdiskabende content.
HubSpot hjælper dig med at nå dine kunder med det rigtige indhold på det rigtige tidspunkt. HubSpot giver dig nemlig mulighed for at følge din kundes rejse gennem beslutningsprocessen, og kan automatisk sende personaliserede, relevante budskaber på det rigtige tidspunkt. På den måde kan du drive kunder videre i beslutningsprocessen, og du kan gøre det på stor skala, fordi det foregår automatisk.
Du kan også tænke HubSpot som en portal, der kan holde styr på og optimere alle dele af din inbound marketing ved hjælp af marketing automation. Platformen samler alle dine data, såsom dine markedsføringsaktiviteter og kunder på ét sted, så du har et bedre overblik og lettere kan optimere din arbejdsproces og opnå bedre resultater.
I HubSpot finder du blandt værktøjer, der kan:
- Indsamle data om dine kunder (leadtracking og intelligence)
- Samle din e-mails, blogs, sociale medier m.m. ét sted (content management)
- Styrke kommunikationen mellem din salgs- og marketingafdeling (smarketing)
HubSpot er som udgangspunkt 100% gratis. Men HubSpot kan naturligvis ikke leve af udelukkende at give sine funktioner væk gratis. Derfor er der nogle salgs- og marketingfunktioner, du skal tilkøbe, hvis du vil gøre brug af alle HubSpots funktioner og have det fulde udbytte af platformen. F.eks. hvis du skal i gang med automatisering, som begrebet ”marketing automation” antyder.
Du er altid velkommen til at kontakte os her, hvis du vil høre mere om priserne på HubSpot.
HubSpot er det helt rigtige marketing automation-system til B2B-virksomheder, men også B2C-virksomheder med en længere beslutningsproces. Platformen er især relevant for virksomheder, der sælger komplekse produkter, services eller viden og som har en salgsafdeling.
Er du stadig i tvivl, om HubSpot er den rigtige løsning for dig og din virksomhed? Hos Web2Media hjælper vi dig gerne med at få afklaret, om HubSpot passer til din virksomhed, eller om du skal have et andet marketing automation-system.
Kontakt os allerede i dag lige her.