Web2Media er certificeret Agillic Gold Partner
At være certificeret Agillic Gold Partner betyder, at vi har Agillics bekræftelse på, at vores faglighed, ekspertise og kunnen er i topklasse inden for Agillic.
Vi har flere certificerede konsulenter, og vores rådgivere og specialister har et indgående kendskab til systemet og dets mange muligheder. Med andre ord, har vi et af landets stærkeste og mest kompetente teams indenfor Marketing Automation, som står klar til at hjælpe dig allerede i dag.
Data Architect
Vi styrer og optimerer din dataindsamling- og distribution.
Super User
Vi kender Agillics utallige funktioner ud og ind og er derfor superbrugere af Agillic.
Template Developer
Vi har mange års erfaring med at kode og udvikle HTML/CSS til e-mail og webskabeloner.
Sales Manager
Vi implementerer Agillic hos danske og internationale B2C og B2B virksomheder.
Hør hvad vores kunder siger
"Vi oplever et tæt og jordnært samarbejde med Web2Media, der supporterer og videreudvikler vores spændende omnichannel rejse gennem Agillic.
I 2018 valgte vi at skifte til Agillic Dialogue som vores nye omnichannel-system, der primært skulle håndtere vores e-mailmarketing og ikke mindst vores marketingdatabase. Vi valgte Agillic pga. deres gode og tilgængelige support, og fordi de derudover er stærke på flowsopbygning, segmentering og differentiering af content. Og med webshops på 32 markeder og et voksende B2B- og B2C-koncept var det lige præcis det, vi ledte efter.
Vi valgte Web2Media som vores samarbejdspartner, da de både kan hjælpe med de små hverdagsopgaver, men også de store komplekse udviklingsopgaver. W2M kan være med i hele processen, fra idé til udfoldelse, rådgivning, optimering og opfølgning. De er tilgængelige og meget professionelle. Hele teamet er yderst serviceminded og meget kompetent. Vi har et utroligt tæt samarbejde, og vi oplever, at W2M kender vores, til tider komplekse, løsninger i platformen lige så godt som os selv. Vi er meget trygge og glade for samarbejdet."
Betina Joy Pedersen, Media Manager, Bolia.com
"Web2Media var det oplagte valg som marketing automation-partner for os. Jeg kender dem fra tidligere samarbejder, og har altid oplevet Web2Media som et bureau, der er til at regne med og stole på – og som altid leverer på højt niveau.
Ift. marketing automation specifikt er der tre essentielle punkter, vores samarbejdspartner skal kunne levere på – og det kan Web2Media til fulde: 1. Det tekniske setup - integrationer til 3. parter som Facebook, Google mf. 2. Hurtige leverancer ifm. med både større og mindre opgaver over en bred kam – eks. kommunikationsflows, segmentering, automationflows, regler osv. 3. Sparring og rådgivning om prioriteter og hvilke next steps vi bør tage for at skabe mest mulig værdi for forretningen. Web2Media har fingeren på pulsen ift. udviklingen indenfor marketing automation, og de formår at kombinere denne viden med en stor forståelse for de muligheder og rammer, der er i en virksomhed – også i en frivillig kæde som Kop & Kande. Og dét betyder meget”
Malene Maarbjerg Rasmussen, Marketing & Omnichannel Director, Kop&Kande
"Agillic hjælper os med at eksekvere e-mail kampagner, som er baseret på faktisk kundeadfærd. Vi har i den forbindelse etableret et værdifuldt partnerskab med Web2Media, hvor vi får både uddannelse, sparring og ideer til at optimere udbyttet af Agillic. Vi har valgt Agillic, da det giver os optimale muligheder for at levere adfærdsbaseret e-mail marketing, som er langt mere relevant for kunden - og dermed for os."
Carsten Jensen, tidl. Marketingchef, Indeks Retail A/S
Omnichannel Marketing Automation
Agillics Custom Marketing Platform hjælper brands med at skabe stærke og lønsomme kundeoplevelser igennem relevant, personaliseret og automatiseret kommunikation. Med Agillic kan du skabe personaliseret kommunikation på tværs af kanaler, såsom e-mail, SMS, app push og paid media fra én og samme platform.
Agillic har en unik kundecentreret datastruktur, der er hjertet i platformen. Det er datamodellerne og personaliseringsreglerne, der gør det muligt at aktivere content på tværs af kanaler og tilpasse kommunikationen til hver enkelt kundes profil.
Integrationer
Med et brugervenligt user interface med drag-and-drop funktionalitet har Agillic gjort det nemt at levere data-drevet, personaliseret og automatiseret kommunikation, der skaber værdi for modtager og brand.
Agillic integrerer med en lang række eksterne teknologier såsom Microsoft CRM, Tealium, Google, Adform og Facebook.
Overvejer du Agillic?
Vi er officielle Agillic-partnere og specialister i Marketing Automation, herunder valg og implementering af systemer såsom Agillic. Vores team sidder altid klar med sparring og gode råd til valg eller drift af Marketing Automation-system.
Kontakt os for en uforpligtende snak og gennemgang af Agillic eller mapping af systemlandskabet, så du kan træffe det rette valg for fundamentet af dit Marketing Automation-setup.
Brug vores indsigt i de forskellige systemer til at vælge det Marketing Automation-software, som er det bedste match til din virksomhed og dine behov.
Vi er stolte af at have Web2Media med på holdet som certificeret Agillic Gold Partner. De er ambitiøse på kundernes vegne og har fuldstændig styr på Agillics mange muligheder. Vi har allerede en del kunder sammen, og jeg glæder mig til at se dem hjælpe endnu flere kunder med at skabe stærke kundeoplevelser på tværs af kanaler.
Mette Høyer-Darkins
Head of Partnerships at Agillic
Gratis sparring med Rasmus
Har du brug for endnu mere viden om Agillic, og hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed?
Hos Web2Media brænder vi for at dele ud af alt vores viden om Agillic og succesfuld Marketing Automation.
Klik på nedenstående knap og book en times gratis sparring med vores CEO, Rasmus Terp.
Har du brug for support til Agillic?
Har du brug for sparring, inspiration eller afklaring i forhold til om Agillic er det rigtige Marketing Automation system for din virksomhed? Eller arbejder du allerede i Agillic, men har brug for en samarbejdspartner, der kan hjælpe dig med at udnytte mulighederne set i lyset af din forretning?
Så er du velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak.
Ofte stillede spørgsmål om Agillic
Agillic er en omnichannel platform, der gør det muligt for dig at kommunikere og arbejde med data på tværs af alle online såvel som offline kanaler (e-mail, SMS, print, landingssider, app push m.fl.).
Agillic er danskudviklet og har base i København. Platformen er lavet af marketingfolk til marketingfolk, og deres slogan ’act on insights’, illustrerer deres mission om at lave datadrevet marketing, fordi databaserede handlinger altid er langt mere meningsfyldte og relevante.
Agillic gør det let for dig at udføre en omnichannel marketing-strategi. Platformen har en stærk og fleksibel datamodel med bl.a. one-to-many relationer og data lookup, som i sammenspillet med de mange kanaler, giver dig uanede muligheder for at lave relevant og personaliseret indhold til dine besøgende.
Agillic kan justeres efter dine behov og giver et godt overblik over dine kampagner og handlinger på tværs af dine kanaler.
Agillic indeholder en lang række værktøjer, som du kan bruge til at arbejde aktivt med og bearbejde de indkomne brugerdata i alle faser af kunderejsen.
I Agillic kan du blandt andet arbejde med:
- SMS, print og e-mail builder
- Template editor
- Landingssider
- Promotions
- Assets manager/mediabrowser
- Data handling
- Segmentering
- Rapportering
- Og meget, meget mere…
Agillic er den helt rette platform, hvis du har store ambitioner med din omnichannel marketing. Dette gør også, at platformen passer godt til både mellemstore og store virksomheder med en stor mængde data, mange forskellige systemer, der skal snakke sammen, og gerne vil lave kommunikation på tværs af flere kanaler.