Få en erfaren sparringspartner med på din marketing automation-rejse
Vi har mere end 10 års erfaring med implementering og drift af marketing automation systemer. Vi laver altid et forløb, som er skræddersyet til den enkelte virksomhed, og kan blandt andet hjælpe dig med:
Hvad siger vores kunder
Med HubSpot er vores kommunikation, nyhedsbreve og landingssider samlet ét sted. Det betyder, at vi kan styre, optimere og tracke vores indhold på samme platform. Det er praktisk, og det gør samarbejdet på tværs af vores teams og afdelinger lettere. Det er desuden af stor betydning, at HubSpot kan integreres med mange af vores øvrige systemer, som f.eks. Microsoft Dynamics, da det resulterer i bedre og smartere processer på tværs af systemer. Nævnelsesværdigt er selvfølgelig også brugervenligheden af HubSpot - den er guld værd.
Web2Media er ikke bare vores implementeringspartner, men også vores faglige og tekniske sparringspartner. De ved, hvad og hvornår noget skal prioriteres. Med Web2Medias løbende hjælp og sparring er vi sikret, at vi hele tiden er foran rent digitalt.
Mangler du, eller kender du nogen, der står og skal bruge et nyt Marketing Automation system, kan jeg varmt anbefale Web2Media som sparringspartner.
Rasmus Frost Hansen, Marketing Automation Specialist hos Lantmännen Unibake
Web2Media var det oplagte valg som Marketing Automation-partner for os. Jeg kender dem fra tidligere samarbejder, og har altid oplevet Web2Media som et bureau, der er til at regne med og stole på – og som altid leverer på højt niveau. Web2Media har fingeren på pulsen ift. udviklingen indenfor Marketing Automation, og de formår at kombinere denne viden med en stor forståelse for de muligheder og rammer, der er i en virksomhed – også i en frivillig kæde som Kop & Kande. Og dét betyder meget.
Malene Maarbjerg Rasmussen, Marketing & Omnichannel Director hos Kop&Kande
Vi oplever et tæt og jordnært samarbejde med Web2Media, der supporterer og videreudvikler vores spændende omnichannel rejse gennem Agillic.
I 2018 valgte vi at skifte til Agillic Dialogue som vores nye omnichannel-system, der primært skulle håndtere vores e-mailmarketing og ikke mindst vores marketingdatabase. Vi valgte Agillic pga. deres gode og tilgængelige support, og fordi de derudover er stærke på flowsopbygning, segmentering og differentiering af content. Og med webshops på 32 markeder og et voksende B2B- og B2C-koncept var det lige præcis det, vi ledte efter.
Vi valgte Web2Media som vores samarbejdspartner, da de både kan hjælpe med de små hverdagsopgaver, men også de store komplekse udviklingsopgaver. W2M kan være med i hele processen, fra idé til udfoldelse, rådgivning, optimering og opfølgning. De er tilgængelige og meget professionelle. Hele teamet er yderst serviceminded og meget kompetent. Vi har et utroligt tæt samarbejde, og vi oplever, at W2M kender vores, til tider komplekse, løsninger i platformen lige så godt som os selv. Vi er meget trygge og glade for samarbejdet.
Betina Joy Pedersen, Media Manager, Bolia.com
Vores samarbejde med Web2Media og integreringen af HubSpot har betydet, at store dele af vores omsætning kommer fra e-mail marketing. Web2Media og HubSpot er derfor helt afgørende for vores fortsatte vækst. Det helt banebrydende for os har været segmenteringsmulighederne i HubSpot, som har åbnet op for en helt ny måde at kommunikere med vores kunder, leads og kontakter på, og har sikret, at vi kun har sendt e-mails til dem, der er relevante.
Web2Media sætter struktur på vores leadopsamling og automatiske flows, giver løbende sparring og kan altid løse vores problemstillinger, der opstår undervejs i vores daglige drift. Mangler du en stabil samarbejdspartner, der ved alt om HubSpot og generel online markedsføring, kan jeg varmt anbefale Web2Media.
Mark Kramer, Marketingchef hos Supervin.dk
Hos Autobasen har integrationen af HubSpot betydet, at vi har fået sat struktur på vores indkomne leads og hele arbejdsprocessen omkring dem. Alt vores data og dialog med kunden er samlet ét sted, hvilket skaber overblik, samt sikrer, at der ikke er potentielle kunder, som falder mellem to stole. Vi har fået automatiseret en masse processer, som før var manuelle, hvilket har sparret os for en masse tid og færre menneskelige fejl.
Vores samarbejde med Web2Media er eminent. De ved alt om HubSpot, følger altid op og kommer med anbefalinger. Jeg kan varmt anbefale Web2Media til alle, der står og skal vælge en samarbejdspartner.
Mohammed Alawie, indehaver af Autobasen
Vi har specialiseret os i udvalgte systemer
Vi tror ikke på, at man kan være ekspert i alle systemer. Vi har derfor valgt at have et skarpt fokus på udvalgte systemer. På den måde kan vi have et langt mere dybdegående kendskab til muligheder og begrænsninger for netop de udvalgte marketing automation-systemer, og dermed er vi også i stand til at yde den bedste sparring og support inden for disse.
Vi har naturligvis også erfaring med andre systemer, men vores ekspertise ligger i Agillic, HubSpot, ActiveCampaign, Voyado og Klaviyo.
HubSpot
Giver dig værktøjerne til at håndtere leads og kunder på tværs af marketing, salg og kundeservice. Systemet skaber en bedre alignment, gennemsigtighed og bedre resultater på tværs.Agillic
Har en unik kundecentreret datastruktur, der er hjertet i platformen. Datamodellerne og personaliseringsreglerne gør det muligt at aktivere content på tværs af kanaler og tilpasse kommunikationen til hver enkelt kundes profil.
Klaviyo
Er et brugervenligt system, som giver mulighed for forholdsvis avancerede integrationer og flows med en forholdsvis lav investering.
Få sparring der matcher dit behov
Vi hjælper dig med at prioritere dine indsatser uanset om du allerede har et avanceret setup eller blot lige er begyndt at undersøge mulighederne omkring marketing automation.
Strategi og planlægning
Et marketing automation-projekt bør altid tage udgangspunkt i en plan, hvor vi sammen får afdækket samspillet mellem marketing automation, projektets generelle strategi og mål, samt hvordan jeres mål kan opnås.
Vi stræber efter at konkretisere planen bedst muligt. For at kunne træffe de rigtige beslutninger foretager vi potentialeberegninger for de enkelte initiativer - uagtet om det er i forhold til systemvalg, datamodel og/eller prioritering af initiativer.
Valg af system
Lad os slå det fast med det samme: Det perfekte system findes ikke!
Men der er helt sikkert ét system som er det mest rigtige for netop din virksomhed. Når du skal finde frem til det rigtige system, er der en bred vifte af faktorer, som bør inkluderes i beslutningsprocessen, og det kan være svært at skabe et sammenligningsgrundlag mellem de forskellige systemer uden forudgående kendskab til disse.
Gennem vores mere end 10 års erfaring kan vi hjælpe dig med at skabe et sammenligningsgrundlag, så vi sammen kan træffe en informeret beslutning omkring systemvalg, uanset om du er en stor international B2B-forretning eller en mindre e-commerce-webshop.
Integrationsarbejde og implementering
Uanset, hvilken type virksomhed, du repræsenterer, vil dine marketing automation-initiativer i stor grad være afhængige af, hvilke data vi har til rådighed. Vores implementeringsproces starter derfor altid med at sikre et overblik over data, hvor vi klarlægger, hvilke integrationer der skal implementeres, for at vi kan lykkes med de ønskede initiativer.
Omfanget af denne process afhænger naturligvis af, om du er en mindre webshop, eller en større international virksomhed med både offline og online touchpoints, men fælles for alle typer af virksomheder er, at et solidt data fundament er en essentiel del af et marketing automation-setup.
Træning og user adoption
Vi har et mål om, at vores kunder skal være selvkørende i deres marketing automation-setup. Uanset om du skal i gang med at arbejde i et nyt marketing automation-system, eller blot har brug for bedre kendskab til dit eksisterende system, så tilbyder vi skræddersyede træningssessioner til dig og dit team.
Denne træning kan både ske i form af konkret systemtræning, men det kan også være mere strategisk/organisatorisk træning, så der kan sikres forståelse og stakeholder buy-in i organisationen.
Optimering af eksisterende set up
Sidder du med en fornemmelse af, at du kunne få mere ud af dit eksisterende marketing automation-setup? Eller har du måske brug for sparring omkring implementering af nye initiativer? Mangler du løsninger på komplekse udfordringer? Så lad os hjælpe dig videre i processen.
Vi tilbyder en times gratis sparring, så du kan få en fornemmelse af, om vi er den rigtige samarbejdspartner for dig
Løbende drift og udvikling
Vedligeholdelse og udvikling af dit marketing automation-setup kræver konstant fokus. Vores ambition er altid at være i et tæt samarbejde, hvor vi er jeres forlængede arm i organisationen, som kan bidrage med den rigtige og nødvendige sparring, support og rådgivning, så vi hele tiden sikrer, at vi udvikler os sammen.
Kontakt os i dag
Skal vi tales ved om Marketing Automation?
Har du brug for sparring og vejledning til dit Marketing Automation? Klik på knappen nedenfor og udfyld formularen, så kontakter vi dig - helt gratis og uforpligtende.
Jacob Fusager
Head of Marketing Automation