Hvorfor er tracking vigtigt?

Tracking kan binde dit systemlandskab sammen og hjælpe dig til at få overblik over din onlineforretning. Vi har fokus på, hvad der skaber værdi hos jer, og vi kan hjælpe med at afstemme og tilpasse løsningerne til jeres behov lige nu, men med fokus på, hvad de næste skridt er i jeres datarejse. Optimeringen kan være resultatet af et samlet audit, hvor vi kortlægger det eksisterende og de skridt, der kan være ift. optimering af jeres systemlandskab og tracking over tid.

Centraliseret

Du kan tracke på tværs af marketingkanaler og systemer et sted, Med Google Tag Manager sikrer dig at du bedst muligt kan måle på dine marketingaktiviteter.

Kontrol

Med tracking opsat gennem Google Tag Manager er du i kontrol over hvad der bliver målt.

Beslutningsgrundlag

Sammen finder vi den bedst mulige balance, så du har overblikket, der er nødvendigt for at træffe beslutninger.

Hvad kan vi gøre med tracking?

√ Assistere med at vælge den optimale løsning, der passer til din data-strategi f.eks. valg af Client-side eller Server-side tracking.

√ System audit, hvor vi sammen får overblik over systemer, I anvender, og hvordan vi bedst muligt kan binde elementer i din forretning sammen.

Skabe sammenhæng mellem mål og rapportering.

Opsætning i Google Tag manager.

√ Arbejde med Data Layers.

√ Opsætte e-commerce-tracking.

√ Opsætte event og mål for konverteringstracking.

√ Opsætte kampagnetracking.

√ Opsætte tracking af marketingkanaler; Google Ads, Youtube, Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest, LinkedIn, Marketing automationsystemer.

√ Opsætte tracking af telefonopkald.

√ Lave custom opsætning af metrics.

√ Sørge for optimering og fejlfinding.

Bedst mulig tracking er altafgørende

Tracking af dit website, marketingkanaler og omkringliggende systemer er afgørende for at du kan træffe de bedste forretningsmæssige beslutninger. Det er også et afgørende led i en samlet datastrategi, hvor du er i kontrol med, hvad der måles, så du både har overblikket og lever op til gældende lovgivning ift. GDPR og markedsføring. 

Uanset om din virksomhed er B2B eller B2C, eller dit website har til formål at være webshop eller bruges til indsamling af leads eller information, så er tracking hele fundamentet, for at du ikke arbejder i blinde. 

Kontakt os

Skal vi tales ved om tracking?

Er du i tvivl om hvilken tracking løsning, du skal vælge? Så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Louise Broe Sørensen
Head of Insights & Intelligence

Louise