Vi øger udbyttet af digital markedsføring

Vi ønsker at være din foretrukne digitale partner

Vi ser digital markedsføring som en helhed

På trods af bredden i vores kompetencer, så lader vi os ikke forføre af den ene disciplin eller det ene medie fremfor det andet. Istedet lægger vi en klar strategi for din digitale markedsføring ud fra dine forretningsmål og dine kunders købsrejse. Det binder din marketing sammen og sikrer digital markedsføring ROI.

Kort sagt sikrer vi, at du via din digitale markedsføring tiltrækker flere af de rigtige kunder. Kunder, der tjener din virksomhed bedst og sikrer mest mulig profit for dig.

Det kalder vi digital markedsføring med bundlinjeeffekt!

 

Strategi, planlægning og budgettering ud fra REAN-modellen

Vi benytter vores REAN-model i arbejdet med at rådgive og planlægge virksomheders digitale marketing strategi. Modellen er et konkret værktøj, der er med til at sikre, at indsatser ikke står alene, men i samspil med hinanden understøtter de forskellige faser af kunderejsen.

Klik dig igennem de forskellige faser nedenfor, og bliv klogere på, hvordan vi rådgiver om strategi, planlægning og budgettering for digital markedsføring her:

Når du effektivt ud til dine målgrupper?

Vi bruger REAN-modellen til at lægge digitale strategier, fordi det øger kvaliteten - både i forhold til forventning, planlægning og analyse. Har du brug for værktøjer til at øge din kendskabsgrad og på den måde sørge for, at dine målgrupper kender dit brand? Så kan vi anbefale:

Digital strategi

Real time bidding

Som kunde hos Web2Media får du:

Din egen faste rådgiver
En ærlig og ambitiøs samarbejdspartner
Adgang til +65 specialister

Vidensdeling gennem 1:1-workshops

Vil du sikre dig, at dine digitale kompetencer altid er i overhalingsbanen? Vores erfaring viser gang på gang, at koncentrerede workshops virkelig booster udviklingen i forretningen.

Derfor holder vi ofte 1:1-workshops inden for områder som digital strategi, søgemaskineoptimering, Google Ads, e-mailmarketing, sociale medier og meget mere.